NYHETER/ÖPPET HUS

Inackorderingstillägg.

Det är inte självklart att få inackorderingstillägg när man kommit in på fordons- och transportprogrammet hos oss eftersom vi i nuläget inte har ett riksrekryterande tillstånd. Dock har CSN varit väldigt välvilliga i diskussioner med nuvarande elevernas vårdnadshavare, och vi har uppfattat det som att det finns goda chanser att få inackorderingstillägg om motsvarande utbildning med vår unika profil inte finns på hemorten.

VÄLKOMMEN ATT BESÖKA MOTORSPORTGYMNASIET PÅ ÖPPET HUS!

Under Öppet hus visar vi er runt i lokalerna och berättar mer om våra utbildningar och hur det är att studera på Motorsportgymnasiet. Du får även information om vårt elevboende. Vår adress är Nennesmovägen 20 i Anderstorp.

Om du inte har möjlighet att komma på kvällen för Öppet hus är du välkommen att komma och hälsa på oss en annan dag. Kontakta då skoladministratör jeanette.lundh@motorsportgymnasiet.se för att boka in dag och tid.